StoryEditorNOWA WIZJA MARKI

Sumi Agro prezentuje nowe logo, które ma odzwierciedlać wizję marki

06.12.2022., 13:04h
Całkowicie odmieniony logotyp, to pierwszy efekt zmiany identyfikacji firmy Sumi Agro. Celem tego przedsięwzięcia jest ujednolicenie globalnej obecności na rynku, a także początku nowego podejścia do ochrony upraw.

Nowe podejście do ochrony upraw firmy Sumi Agro

– Trendy rynkowe i odpowiedzialne podejście do kwestii środowiskowych we współczesnym rolnictwie wymagają zdecydowanych ruchów biznesowych. Rozwój ochrony biologicznej, optymalizacja ochrony konwencjonalnej czy poprawa kondycji roślin dzięki produktom pochodzenia naturalnego to dziedziny, w których chcemy być wzorem do naśladowania. Odpowiedzią na te wyzwania są zarówno produkty i technologie już obecne w naszym portfolio, jak i te, nad których premierami jeszcze pracujemy – mówi Urszula Filipecka, Dyrektor Marketingu Sumi Agro Poland.

image

Nowe logo Sumi Agro

FOTO: fot. Sumi Agro

Tym samym promowany ma być nowy sposób myślenia o ochronie upraw, który na pierwszym miejscu stawiać ma dbałość o zasoby naturalne, a także o troskę o środowisko oraz konsumenta. Zmiana logo firmy ma również na celu ujednolicenie globalnej obecności marki, wszystkich spółek rolniczych, które należą do koncernu Sumitomo Corporation.

Co kryje się za nowym symbolem logo Sumi Agro?

Globalna obecność Sumi Agro na rynku, symbolizowana jest za pomocą koła. Oznacza ono również planetę i jej mieszkańców. Kształt liścia i zielone barwy podkreślają przynależność do rolnictwa oraz zaangażowanie w ochronę środowiska, a także dostarczanie innowacyjnych produktów. Kolor pomarańczowy nawiązuje do podstawy ludzkiej egzystencji – energii – oraz do pochodzenia marki.

Jakie plany na przyszłość ma Sumi Agro?

Nowa wizja marki ma znaleźć odzwierciedlenie w rozwiązaniach oferowanych na polskim rynku.

– Liczba dostępnych na rynku konwencjonalnych substancji czynnych z roku na rok spada. Wiemy, że jest to proces nieodwracalny, który będzie tylko postępował. Jednocześnie od producentów rolnych wymaga się podnoszenia jakości oraz zwiększania plonów, tak by z jednego hektara produkować jeszcze więcej. Niezbędne staje się zatem włączenie do technologii produkcji rozwiązań biologicznych, zarówno do ochrony upraw, nawożenia, jak i biostymulacji – wyjaśnia Urszula Filipecka. – W najbliższym czasie poszerzymy nasze portfolio o kolejne rozwiązania wypracowane wspólnie z firmą Futureco Biosciences oraz innymi partnerami, z którymi opracowujemy innowacyjne produkty biologiczne. Przykładami mogą być preparat KAIZEN (redukujący negatywne skutki suszy), fungicyd MEVALON (zapobiegający chorobom przechowalniczym m.in. jabłoni) oraz nowe nawozy dolistne z firmy Lebosol. Naszą odpowiedzią na systematycznie malejącą liczbę środków do ochrony konwencjonalnej są nowe japońskie substancje czynne, m.in. do ochrony upraw sadowniczych przed parchem czy zwalczania chorób grzybowych rzepaku w okresie kwitnienia. Produkty oparte na tych molekułach wprowadzimy na rynek w niedalekiej przyszłości – wylicza Dyrektor Marketingu Sumi Agro Poland.

image

Sumi Agro Konferencj Urszula Filipecka i Paweł Banach

FOTO: fot. Sumi Agro

– Mówiąc o nowej wizji Sumi Agro, nie sposób nie wspomnieć o znanym od lat produkcie – liderze rynku insektycydowego w Polsce. MOSPILAN – bo o nim mowa – to preparat, który idealnie wpisuje się w wizję firmy dzięki wysokiemu poziomowi bezpieczeństwa dla operatora, upraw i środowiska. Co bardzo ważne, dzięki intensywnym działaniom rejestracyjnym firmy przyszłość produktu jest pewna do 2032 r. – podkreśla Urszula Filipecka.

Sumitomo Corporation – obecny w 66 krajach

Sumi Agro Poland jest częścią koncernu Sumitomo Corporation, jednej z dziesięciu największych firm w Japonii, obecnej aż w 66 krajach.

image
BEZPIECZEŃSTWO ŻYWNOŚCIOWE

Bezpieczeństwo żywnościowe: Polska na 16. miejscu w rankingu europejskim

– Jesteśmy dumni z przynależności do jednego z największych i najstarszych koncernów na świecie – mówi Tomasz Malczewski, Prezes Zarządu Sumi Agro Poland. – To daje nam pewność i siłę, których potrzebujemy, aby wytyczać nowe drogi do rozwiązywania codziennych problemów. Wierzymy, że siła globalnej marki pozwoli nam w przyszłości wprowadzić na rynek jeszcze więcej innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań, które przyczynią się do optymalizacji pracy naszych klientów – rolników – i maksymalizacji plonów.

21. listopad 2024 17:22