Już 12 rok z rzędu program będzie promował zdrowe nawyki żywieniowe i edukował o zasadach zdrowej zbilansowanej diety, zachęcając do większego spożycia warzyw, owoców i powstających z nich soków. Za całościową obsługę projektu odpowiedzialna jest agencja PR Hub, która zrealizuje szereg działań komunikacyjnych i mediowych, zarówno online, jak i w prasie.
XII edycja kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku” skupia się na dotarciu do szerokiej grupy konsumentów – zarówno rodziców, jak i młodych dorosłych, prowadzących zdrowy tryb życia. Dodatkowo działania będą kierowane do przedstawicieli środowiska naukowego, producentów dbających o wysoką jakość swoich produktów oraz branży rolno-spożywczej. Dzięki współpracy z twórcami internetowymi, mediami oraz udziale w wydarzeniach naukowych i branżowych główny przekaz programu trafi do wszystkich osób z grupy docelowej. Wizytówką projektu jest serwis internetowy www.apetytnapolskie.com, na którym można znaleźć wszystkie informacje o działaniach realizowanych w ramach kampanii. Jest on również zbiorem najnowszej wiedzy dotyczącej zdrowego odżywiania oraz ciekawych sposobów na zwiększenie udziału warzyw, owoców i soków w codziennej diecie.
Działania komunikacyjne będą realizowane przez cały rok, ze szczególnym nasileniem w Dniu Soku oraz Światowym Dniu Owoców i Warzyw.
Projekt jest finansowany ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
inf. pras. prhub
fot. envatoelements
StoryEditor