StoryEditor

Fresh Market 2017

26.09.2017., 11:09h

Jubileuszowa, X edycja konferencji handlowej Fresh Market 2017 odbyła się 21 września w Ożarowie Mazowieckim. Jest to unikatowe wydarzenie, którego głównym celem jest umożliwienie bezpośrednich spotkań biznesowych dostawcom i odbiorcom świeżych produktów ogrodniczych – owoców, warzyw i kwiatów.

Organizatorem konferencji Fresh Market jest firma KJOW Sp. z o.o., prowadzona przez Artura Stasiaka – pomysłodawcę unikatowej formuły tego wydarzenia. Patronat honorowy nad tegoroczną edycją konferencji objęła Polska Agencja Inwestycji i Handlu, działająca na rzecz zwiększenia napływu inwestycji do Polski, rozwoju polskich inwestycji zagranicznych oraz intensyfikacji polskiego eksportu. Partnerem konferencji była Polska Izba Handlu, zrzeszająca sklepy, hurtownie spożywcze i firmy usługowe, a patronat merytoryczny sprawowali przedstawiciele Związku Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej i Unii Owocowej.

Konferencja Fresh Market stanowi niepowtarzalną okazję do nawiązywania bezpośrednich kontaktów biznesowych. W jednym miejscu i w ciągu jednego dnia producenci i handlowcy mają możliwość spotkania się i porozmawiania z przedstawicielami sieci handlowych, eksporterami i hurtownikami z Polski oraz z zagranicy.

Fresh Market to przede wszystkim spotkania z kupcami z sieci handlowych. Uczestnicy wydarzenia mają ponadto do dyspozycji pomoc Matchmakera, ułatwiającego nawiązanie relacji i kontaktującego dostawców z hurtownikami i eksporterami. W tegorocznym wydarzeniu wzięło udział 220 firm z 11 krajów. Obecni byli reprezentanci 19 sieci z Polski, Rosji, Ukrainy, Białorusi, Litwy i Czech, a także handlowcy, eksporterzy, hurtownicy oraz przedstawiciele firm hodowlano-nasiennych, grup producentów i gospodarstw ogrodniczych.

W programie spotkania przewidziano panele dyskusyjne, dotyczące aktualnych trendów panujących na rynku i prognoz na przyszłość. W dyskusjach, prowadzonych przez zespół ekspertów, poruszono m.in. takie zagadnienia, jak: kanały dystrybucji owoców i warzyw, nowe pomysły na sprzedaż i marketing, trendy wśród konsumentów, produkcja ekologiczna, wyzwania związane z poszukiwaniem nowych kierunków zbytu i perspektyw dla eksporterów owoców i warzyw.

Konferencji towarzyszyły Targi Fruit Expo, na których firmy z branży ogrodniczej zaprezentowały swoje produkty i usługi. Wystawa trwała przez cały dzień wydarzenia w salach Centrum Konferencyjnego. Odwiedzający mogli zapoznać się z ofertą producentów owoców i warzyw, firm oferujących opakowania oraz najnowsze rozwiązania w sektorze usług dla branży, a wystawcy mieli okazję do nawiązania nowych kontaktów handlowych i nalezienia odbiorców.

Podczas spotkania wyłoniono także zwycięzcę konkursu „Fresh Market Award – Produkt Roku 2017” spośród zgłoszonych innowacyjnych produktów i usług w branży owocowo-warzywnej. Statuetkę i tytuł „Produktu Roku 2017” zdobyła firma Dilbar, oferująca świeże jagody Goji, pochodzące z ekologicznej plantacji w Mołdawii.

Finałem konferencji był wieczorny bankiet, gdzie w mniej formalnej atmosferze nawiązywano i umacniano kontakty z partnerami biznesowymi.

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z X edycji konferencji – Fresh Market 2017.

am

21. listopad 2024 18:42