StoryEditor

Promocja wśród pielgrzymów

25.07.2016., 10:37h
Jabłka, mleko, drób i marchew - to produkty, którymi Agencja Rynku Rolnego wraz z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi przywita pielgrzymów z całego świata. Posmakować ich można w Pawilonie Polskim pod Wawelem w ramach kampanii „Poland tastes good”.

Celem kampanii jest przedstawienie uczestnikom Światowych Dni Młodzieży najlepszych polskich produktów i promocja kraju na arenie międzynarodowej. Odbywa się ona pod wspólnym hasłem „Poland tastes good”. To jedno z działań na rzecz stworzenia silnej marki polskiego rolnictwa.


Młodzi pielgrzymi mogą skosztować promowanych produktów w Pawilonie Polskim w Krakowie. Znajduje się on w namiotach pod Wawelem. Dla odwiedzających Agencja Rynku Rolnego przygotowała jabłka i soki jabłkowe, marchewki, jogurty oraz kabanosy drobiowe.
Promocja polskiej żywności wysokiej jakości odbywa się też w internecie. Dla każdego z produktów została przygotowana odrębna kreacja – od konkursów poprzez animacje po filmy.

Wszystkie łączy wspólna strona internetowa: www.polandtastesgood.com. Przekaz wzmacniają też media społecznościowe.

źródło: www.arr.gov.pl

21. listopad 2024 23:36