Celem jest ujednolicenie globalnej obecności firmy, w tym krajowych spółek, które do tej pory działały pod różnymi nazwami ze względu na prawa własności intelektualnej. Summit Agro, Sumi Agro, Sumisho Agro będą miały ujednolicone logo, identyfikację wizualną oraz wspólną misję i wizję firmy.
Summit Agro, Sumi Agro, Sumisho Agro - specjalizują się w rozwoju i sprzedaży zaawansowanych środków ochrony roślin, nawozów i nasion, wprowadza nową identyfikację. Sumitomo Corporation istnieje na rynku już od ponad 40 lat, co przełożyło się na 37 oddziałów na całym świecie.
Cztery główne lokalizacje spółek grupy to:
- Summit Agro International w Azji;
- Sumi Agro Europe w Europie;
- Summit Agro South America w Ameryce Południowej;
- oraz Summit Agro USA / Summit Agro Mexico w Północnej i Środkowej Ameryce.
Nowa misja koncernu – zrównoważone rolnictwo
Globalna tożsamość marki, a zarazem nowa misja koncernu skupić się ma na innowacyjnych rozwiązaniach, zrównoważonym rolnictwie oraz byciu blisko producentów rolnych. Główne hasła marki to: "Rozwijajmy to, co wspiera produkcję rolną", wizja firmy - "Blisko rolników, dostarczając innowacyjne rozwiązania dla zrównoważonego rolnictwa".
opr. Bernat Patrycja
Źródło: inf. prasowa.