Agrorewolucje to nowy internetowy program, do którego może zgłosić się każdy polski rolnik, który chce zwiększyć produktywność i uzyskiwać większe zyski ze swojego gospodarstwa.
Aby wziąć w nim udział wystarczy wypełnić ankietę na stronie www.agrorewolucje.pl i przygotować maksymalnie jednominutowy film dowolnej jakości promujący swoją kandydaturę. Zgłoszenia do programu trwają do 18 czerwca br.
Realizacja programu jest możliwa dzięki wsparciu Grupy Azoty, CIECH Sarzyna oraz Intermag – dostawców nowoczesnych technologii dla profesjonalnego rolnictwa.
Po wstępnej selekcji gospodarstw, u 5 rolników przeprowadzone zostaną wizytacje, po których zapadnie decyzja, które 3 gospodarstwa zostaną poddane tytułowym Agrorewolucjom. Finałowa trójka otrzyma nawozy dolistne i biostymulatory od firmy Intermag, środki ochrony roślin od CIECH Sarzyna oraz nawozy doglebowe od Grupy Azoty. Całkowita wartość nagród w programie to ponad 100 000 zł.
Agrorewolucje przemienią 3 polskie gospodarstwa rolne, z mało rentownych i słabo zorganizowanych w produktywne, nowoczesne i zyskowne. Anna i Grzegorz Bardowscy, znani z programu „Rolnik Szuka Żony” oraz współpracujący z nimi eksperci pomogą prawidłowo zaplanować i zadbać o produkcję roślinną, tak by przynosiła wymierne efekty finansowe. Ideą projektu jest pokazanie jak efektywnie wykonywać zabiegi agrotechniczne, w jaki sposób nawozić glebę, chronić swoje uprawy oraz jak je dokarmiać i stymulować do wyższego plonowania. Program pokaże także codzienność życia i pracy polskich rolników oraz ich rodzin.
– Udział Grupy Azoty w Agorewolucjach to część naszej strategii działania w sektorze Agro i wyraz ewolucyjnego podejścia do procesu sprzedażowego. To, co zbliża nas do odbiorców naszych nawozów, buduje zaufanie i pozwala traktować się po partnersku to umiejętność dzielenia się wiedzą - mówił Piotr Zarosiński, Dyrektor Departamentu Korporacyjnego Handlu Nawozami, Grupa Azoty.
– Chcemy wyznaczać najlepsze standardy nie tylko w zakresie promocji naszych produktów, ale także kontaktu z klientami czy szerzenia wiedzy o prawidłowej i skutecznej ochronie upraw polowych – mówił Mariusz Grelewicz, Prezes Zarządu CIECH Sarzyna, największego polskiego producenta środków ochrony roślin.
– Agrorewolucje są szansą dla polskich rolników na zdecydowanie lepszy dostęp do najnowszej wiedzy i technologii, dzięki której będą mogli szybciej rozwijać swoje gospodarstwa i zmieniać je w nowoczesne i dochodowe przedsiębiorstwa – mówił Wiesław Ciecierski, Dyrektor Marketingu w Intermag.
Premiera pierwszego sezonu programu, składającego się z 14 odcinków, odbędzie się jesienią 2018 r. Program można będzie oglądać na kanale AGROREWOLUCJE na portalu You Tube, stronie www.agrorewolucje.pl .
materiały prasowe
StoryEditor
Startują AGROREWOLUCJE
Agrorewolucje przemienią 3 polskie gospodarstwa rolne, z mało rentownych i słabo zorganizowanych w produktywne, nowoczesne i zyskowne.