Sieć Biedronka zaprasza do współpracy producentów, którzy do tej pory działali na rynku regionalnie, bądź z racji mniejszego zasięgu swojej działalności, nie byli w stanie osiągnąć skali wymaganej przez największą polską sieć handlową.
Sieć zapewnia, że elastycznie podchodzi do możliwości konkretnych producentów, dopuszczając również współpracę na poziomie regionalnym, z dostawami np. do jednego centrum dystrybucyjnego.
Zgłoszenie za pomocą formularza
Zgłoszenie chęci współpracy z Biedronką zostało teraz uproszczone. Żeby to zrobić nie trzeba już szukać konkretnych kupców, wystarczy wypełnić specjalnie przygotowany formularz kontaktowy dostępny na stronie akcji lub TUTAJ, a przedstawiciele sieci sami się skontaktują w ciągu dwóch tygodni.
- W Biedronce wierzymy, że dobra współpraca i zaufanie - szczególnie w trudnych momentach - może przynieść wiele dobrego dla nas wszystkich w przyszłości. Jeszcze szerzej otwieramy się więc na współpracę z polskimi mniejszymi producentami. Wiemy, że obecna sytuacja to dla nich duże wyzwanie. Chcemy im jasno powiedzieć – bądźcie z nami, pokażcie nam, co dobrego oferujecie, a dzięki nam dotrzecie do milionów klientów Biedronki. W ten bardzo konkretny sposób Biedronka wspiera polską gospodarkę - mówi Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor handlowy w sieci Biedronka.
Korzyści z tej akcji odczują również klienci sklepów Biedronka.
- Dzięki niej zwiększy się różnorodność produktowa, a poszukiwane i cenione przez klientów produkty regionalne, znajdą swoje miejsce na półkach sklepów. Oferta dostępna w ramach akcji będzie zmienna w zależności od regionu, a nawet wybranych sklepach w danym województwie. Nawet do 40-50 artykułów w danym regionie trafi nie tylko do sklepów, ale także na strony cotygodniowych folderów promocyjnych Biedronki - wyjaśnia Łukowski.
- Dzięki niej zwiększy się różnorodność produktowa, a poszukiwane i cenione przez klientów produkty regionalne, znajdą swoje miejsce na półkach sklepów. Oferta dostępna w ramach akcji będzie zmienna w zależności od regionu, a nawet wybranych sklepach w danym województwie. Nawet do 40-50 artykułów w danym regionie trafi nie tylko do sklepów, ale także na strony cotygodniowych folderów promocyjnych Biedronki - wyjaśnia Łukowski.