Wydarzenie odbyło się w hali kwiatowej na pierwszym piętrze. Jego organizatorami byli: miesięcznik "WiOM Warzywa i Owoce Miękkie", firma Bejo, Warszawski Rolno-Spożywczy
Rynek Hurtowy. Celem spotkania było przyciągnięcie uwagi konsumentów poprzez ich edukowanie w zakresie cech charakterystycznych odmian. Przyszedł czas po owocach na uświadomienie, że warzywa też mają swoje odmiany i nie są bezimienne na
straganie czy półce sklepowej. Wyższa świadomość konsumentów pozwoli im na kupowanie
warzyw np. z przeznaczeniem na soki, czy przetwory. Każda odmiana lepiej nadaje się do takich, a nie innych celów. Podawanie nazw odmian oraz przeznaczenia produktów to pomysł na zmianę podejścia do handlu warzywami. Celem jest przyciągnięcie uwagi konsumentów poprzez edukowanie w zakresie charakterystycznych cech poszczególnych rodzajów warzyw, a w promocji konceptu mają pomóc Warzywniaki Premium.
Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć oraz relacji z wydarzenia wyemitowanej przez TVP1 i TVP3 .
http://www.tvp.pl/informacje-rolnicze/agrobiznes/wideo/04102017-1210/33986319
http://www.tvp.pl/informacje-rolnicze/agrobiznes/wideo/04102017-1210/33986319
Więcej informacji z tej imprezy znajdziecie Państwo w 11/2017 numerze WiOM Warzywa i Owoce Miękkie. Zachęcamy do prenumeraty.
macka